اطلاع رسانی
1399/7/29 سه‌شنبه
در نشست مشترک سرپرست بانک قرض الحسنه مهرایران- استان فارس با رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس ، معاونین ومدیران ستادی دانشگاه، بر تسهیل پرداخت وام شهریه و خرید کالا تاکید شد
تسهیل پرداخت وام شهریه وخرید کالا ویژه دانشجویان پیام نوراستان فارس

.

در نشست مشترک سرپرست بانک قرض الحسنه مهرایران- استان فارس با رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس ، معاونین ومدیران ستادی دانشگاه، بر تسهیل در پرداخت وام شهریه و خرید کالا تاکید شد.
در این نشست دکتر صیف، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور زمینه مناسبی برای توسعه آموزش عالی خصوصاً قشر متوسط و ضعیف جامعه را فراهم کرده است،اظهارداشت: درحال حاضر نزدیک به 30 هزار دانشجو در 40 مرکز وواحد دانشگاه در شهرستانهای فارس مشغول به تحصیل هستند.

وی خواستار تسریع در اعطای وام قرض الحسنه شهریه و خرید کالا برای دانشجویان شد و برای هرنوع همکاری در تسهیل این وام ها اعلام آمادگی نمود.
مختاری سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان فارس نیز با اشاره به فعالیت 18 شعبه این بانک در سطح استان ، اظهارداشت: طرح خرید کالای ایرانی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از اقشار آسیب پذیر دربانک مهرایران درحال انجام است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور کشور یادآور شد: دانشجویان می توانند تا 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه شهریه و خرید کالا و همچنین کارکنان، اعضای هیئت علمی و مدرسین نیز 30 میلیون تومان وام خرید کالای ایرانی دریافت می نمایند.
سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران -شعب استان فارس اضافه کرد: تسریع در ارائه خدمات به دانشگاه ها ومراکز تولید علم و تسهیل درپرداخت وام های درنظرگرفته شده برای این عزیزان، در دستور کار این بانک قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه برای پرداخت تسهیلات ، متقاضیان می بایست از طریق سایت اینترنتی بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام کنند، اظهارداشت: با همکاری مسئولین دانشگاه، باجه مخصوص تحویل اسناد و مدارک دانشجویان وکارکنان در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز مستقر خواهد شد.
در ادامه این نشست چندتن از مدیران ستادی دانشگاه و بانک قرض الحسنه مهر ایران به بررسی جزئیات طرح کالا کارت و بیان نظرات خود پرداختند.
 




 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر