اخبار برگزیده
1399/9/27 پنجشنبه
برگزاری نخستین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت بصورت مجازی
نخستین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت بصورت کشوری و در پلتفرم مجازی برگزار شد

.

نخستین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت بصورت کشوری و در پلتفرم مجازی برگزار شد
فراخوان پذیرش مقالات نخستین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت  به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس در اردیبهشت ماه سال جاری  آغاز بکار نمود.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور استان فارس، در ابتداي اين مراسم، دكتر محمدحسن صيف رئيس دانشگاه پيام نوراستان فارس و رييس شوراي راهبردي كنفرانس اظهارداشت: دانشگاه پيام نوراستان فارس يكي از مراكز مهم علم آموزي در استان فارس است كه زمينه تحصیل 30هزار دانشجو را در مقاطع كارشناسي،كارشناسي ارشد و دكترا در سطح استان فارس خصوصاً مناطق محروم ، فراهم ساخته است.
وي افزود: توجه به فعاليت هاي پژوهشي ، برگزاري همايش ها ، كنفرانس هاي استاني و ملي يكي از فعاليت هاي مهم دانشگاه پيام نور استان فارس است كه خوشبختانه دراين زمينه شاهد برگزاري چندين همايش و كنفرانس ملي از سوي اين دانشگاه در سالهاي اخير بوده ايم.
رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس، با اشاره به اينكه به دليل شرايط كرونا ومحدوديت هاي موجود، كنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت در قالب مجازي برگزار شده است، يادآور شد: با توجه به زيرساخت هاي مناسب فني در حوزه آموزش الكترونيكي دانشگاه، درحال حاضر علاوه بر اجراي منظم كلاسهاي آموزشي به صورت الكترونيكي، امكان برگزاري همايش ها به صورت ويدئوكنفرانس نيز دراين دانشگاه امكان پذير است.

رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس به همايش هايي كه قرار است از سوي استان فارس اجرا شود نيز اشاره كرد و يادآور شد: دومين كنفرانس ملي علوم انساني و توسعه، نخستين كنفرانس ملي آينده پژوهي، علوم تربيتي و روانشناسی و همچنين نخستين كنفرانس ارتباطات ورزشي از جمله كنفرانس هايي است كه بزودي توسط دانشگاه پيام نور استان فارس برگزار خواهد شد.
در ادامه برنامه پیام خوش آمد گویی و تبریک دکتر حسین زارع دبیر علمی کنفرانس توسط دبیر اجرایی کنفرانس قرائت گردید.
دکتر تابع بردبار دبیر اجرایی کنفرانس نیز  با بیان این مطلب که به دبیرخانه این کنفرانس  تعداد 200 مقاله ارسال شد که از این تعداد 147مقاله پذیرفته  و سه مقاله با توجه به نظر کمیته داوری بعنوان مقالات برتر انتخاب گردید.
تابع بردبار گفت: مجموعه مقالات ارائه شده در این کنفرانس در قالب لوح فشرده تهیه شده است و مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام   (ISC) و سیویلیکا منتشر خواهد شد.
وی در پایان از برگزاری دومین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت  در سال آینده خبر داد و از کلیه علاقمندان در این حوزه دعوت به شرکت نمود.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر