اخبار برگزیده
1403/3/19 شنبه
نشست «شنبه های فرهنگی» معاونت فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور با محوریت استان فارس
جلسه ویدیو کنفرانس معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با رییس و مدیران حوزه فرهنگی، دانشجویی و تربیت بدنی استان فارس برگزار شد.

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس در ابتدای این نشست صمیمانه که با عنوان شنبه های فرهنگی به صورت برخط برگزار شد دکتر جاجرمی زاده با اشاره به ظرفیت های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور در شیراز و استان فارس از آمادگی این استان برای میزبانی رویدادهای فرهنگی در سطح کشور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور استان فارس با توجه به برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان می تواند میزبان یادواره شهدای دانشجویی باشد.
رییس دانشگاه پیام نور فارس افزود: برگزاری دوره های توانمندسازی قرآنی دانشجویان، جشنواره نشریات کشوری و میزبانی از المپیادهای ورزشی کشوری و منطقه ای از دیگر پیشنهادهای استان فارس برای میزبانی است.
وی یادآور شد: اجرای برنامه های متنوع در هفته عفاف و حجاب، برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان نخبه و سرآمد و برنامه های فاخر دیگری در دستور کار دانشگاه پیام نور استان فارس قرار دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز با بیان اینکه استان فارس دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه فعالیتهای دانشجویی است برنامه های پیشنهادی این استان را ارزشمند توصیف کرد.
دکتر مهدی محمدی اظهار امیدواری کرد شاهد ارتقاء فعالیتهای فرهنگی دانشجویان در استان فارس با قابلیتهای بی نظیر و تعداد بالای دانشجویان باشیم.
در این جلسه که معاون اجرایی استان فارس،روابط عمومی و کارشناسان بخش فرهنگی نیز حضور داشتند مسئولین فرهنگی ،تربیت بدنی و امور دانشجویی به بیان دیدگاهها و موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت خود پرداختند و معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه به همراه مدیران مربوطه سازمان مرکزی به بیان دیدگاهها و راهکارهای خود در رابطه با موارد مطرح شده پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر