اطلاع رسانی
1398/2/4 چهارشنبه
مدیرکل دفترنوآوری وحمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات خبرداد
دانشگاه پیام نوراوز پایلوت توسعه کسب وکارهای نوپا وپایداردرکشور

.

مدیر کل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات گفت: از توسعه کسب وکارهای نوپا و پایدار در دانشگاه ها حمایت ویژه می کنیم.

دکتر حمیدرضا احمدیان دربازدید از دانشگاه پیام نور مرکز اوز در جنوب فارس اظهارداشت: دانشگاه های دنیا به سمت دانشگاه های نسل سوم وچهارم حرکت کرده اند و ما نمی توانیم در فضای آموزشی جدید صرفا به جذب دانشجو وتوسعه آموزش سنتی فکر کنیم بلکه باید به مسائل بعد از تحصیل آنها هم توجه کنیم.

وی افزود: بایستی هدایت های تحصیلی به سمتی برود تا دانشجو بتواند در رشته ای که وارد شده، یک آینده موثر و مثبت پیش رو داشته باشد که برای این کار به دنبال توسعه فضای کسب وکارهای نوین والبته پایدار دردانشگاه ها هستیم.

وی افزود: هدف این است که  دانشجوها در کنار درس ،با کارآفرینی و فعالیت های نوآورانه آشنا شده و کار گروهی کردن را فرا گیرند ودر همان فضای دانشگاه به تیم سازی دراین حوزه بپردازند تا زمانی که فارغ التحصیل می شوند بتوانند با ایده و تیمی که دارند فعالیت اقتصادی پایداری شروع کنند.

احمدیان، با قدردانی از همت وتلاش خیرخواهانه نیکوکاران شهر اوز در توسعه دانشگاه پیام نوراین شهر ،اظهارداشت: امکانات و زیرساخت های این دانشگاه، زمینه مناسبی برای توسعه کسب وکارهای نوین دراین مرکز دانشگاهی فراهم ساخته است که امیدواریم با همت مسئولین دانشگاه پیام نور بزودی شاهد راه اندازی مرکز پایلوت توسعه کسب وکارهای نوپا دراین مرکز دانشگاه پیام نورباشیم.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر