اطلاع رسانی
1401/2/7 چهارشنبه
روز قدس روز اسلام است
دانشگاهيان پيام نور فارس در راهپيمايي روز قدس حضور پرشوري خواهند داشت  

.

       
 روابط عمومي دانشگاه پيام نوراستان فارس با صدور بيانيه اي اعلام كرد: مديران،اساتيد،كاركنان ودانشجويان اين دانشگاه در راهپيمايي روز جهاني قدس همراه با ملت قهرمان واستكبار ستيز ايران اسلامي حضور چشمگيري خواهند داشت.
در بيانيه دانشگاه پيام نور استان فارس آمده است: روز قدس نه تنها روز انزجار امت اسلام از رژيم غاصب و منفور صهيونيستي است، بلكه روز حمايت از مستضعفين جهان مي باشد و تلنگري است به گردانندگان و حاميان اصلي محور ضد مقاومت كه امروزه با حمايت هاي آشكار و پنهان خود از تروريسم بر طبل توخالي حقوق بشر مي كوبند و البته مردم آزاده جهان نيز امروز تفاوت بين دلسوزان موضوع فلسطين و حمايت از مسلمانان را با خائنيني كه جز ادعا چيزي ندارند به خوبي درك مي كنند. امروز استكبار جهاني در طرحي مهندسي شده، پيچيده و خطرناك، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه و تكفير گرفتار كرده است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: هرچه زمان مي گذرد اهميت روز قدس و چهرۀ پليد رژيم صهيونيستي بيش از گذشته بر ملت هاي جهان آشكار مي شود. روز قدس در تاريخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و يكپارچگي مسلمانان است. قدس سرزمين انبياء و اولياي خداست كه با توطئه استكبار جهاني و تزوير سران برخي كشورهاي خودباخته به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطيني مبدل شده است.
آري، روز جهاني قدس، ميراث و يادگار بنيانگذار جمهوري اسلامي و بزرگ پرچمدار انسانيت امام خميني كبير(ره)، روز بيداري و نمايش قدرت امت اسلام و تحقق آمال مسلمين جهان در رفع ظلم و ستم است و بي شك در اين روز، دشمن صهيونيستي از وحدت و قدرت مسلمانان برخود خواهد لرزيد.
بنا برتأكيد مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي(مد ظله العالي)، مسأله فلسطين عليرغم تلاش همه جانبه آمريكا و ديگر حاميان رژيم صهيونيستي براي القاي آن به عنوان مسئله اي منطقه اي، عربي و يا ملي، ديگر از يك موضوع صرفاً عربي و اسلامي فراتر رفته و به عنوان مسأله اي جهاني، بين المللي و حقوق بشري مورد توجه و اهتمام همه ملتهاي آزاده است و حاوي اين پيام روشن است كه وحدت و همدلي مردم كشورهاي اسلامي به خصوص در فلسطين و مقاومت و پايداري يكپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران، تنها راه آزادي فلسطين عزيز است.
دانشگاهيان دانشگاه پيام نور استان فارس ضمن محكوم كردن جنايات وحشيانه رژيم جعلي صهيونيستي و توطئه هاي هميشگي آمريكايي ها، حسب رسالت و وظيفه ذاتي خود همنوا با تمام وجدان هاي پاك و ظلم ستيز با افتخار فرياد مرگ بر اسرائيل را سر مي دهد و لحظه اي از فكر آزاد سازي قدس عزيز از چنگال صهيونيست ها بيرون نخواهد رفت.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر