اطلاع رسانی
1401/2/7 چهارشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس تاکید کرد:
حضور پررنگ دانشگاهیان استان فارس در راهپیمایی روز قدس

.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس تاکید کرد:
حضور پررنگ دانشگاهیان استان فارس در راهپیمایی روز قدس
* اقتدار به شکل عام، انگیزه حضور مردم در دفاع از جمهوری اسلامی را تقویت می کند



سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس به سست شدن پایه های خانه عنکبوتی صهیونیست ها اشاره کرد و اظهارداشت:  در قرن جدید با تقویت خط مقاومت می‌توانیم سایه استکبار صهیونیستی را از سر دنیا محو کنیم تا هدف امام خمینی (ره) محقق گردد.
دکتر محسن جاجرمی زاده رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس امروز در نشست خبری به مناسبت روز قدس با تاکید بر اینکه روز قدس را می توان محور وحدت اسلامی نامید، تصریح کرد: این مناسبت روز تمایز همه کسانی است که قلب شان برای حقیقت در عالم می تپد ودر مقابل ظالمین و مستکبرین اعلام موضع و برائت می کنند.
 وی با بیان اینکه مجاهدان بزرگی همچون سردار سلیمانی و ابو مهندس المهدی علیرغم تمام جنگ های نیابتی که نظام سرمایه داری و استکبارگران در منطقه علیه مسلمانان راه انداخته اند، این مسیر را هموار کردند، افزود:دژ محکمی در مقابل نظام صهیونیستی ایجاد شده  و شاهد هستیم روز به روز این مجاهدتها برای حفظ و آزادی سرزمین مقدس قدس بیشتر می شود.
جاجرمی زاده با اشاره به اینکه روز قدس یک روز تاریخی است، عنوان کرد: امام خمینی (ره) با ابتکار خود در نامگذاری این مناسبت، زمینه اتحاد مسلمانان و فروپاشی دولت غاصب اسرائیل را فراهم کرد و ما نیز باید با راهپیمایی اعتراض خود را در دنیا دنبال کنیم.
رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس ادامه داد: امید است این مسیر را ملت مسلمان جهان به نحوی ادامه دهند و خط مقاومت هم به گونه ای تداوم یابد که هر چه سریع تر وعده مقام معظم رهبری در راستای برچیده شدن دولت غاصب اسرائیل تحقق یابد.
وی تصریح کرد: دانشگاهیان نیز در این روز همراه و همگام با همه ملت مسلمان جهان وظیفه خود می دانند در این عرصه حرکت کنند و نشان دهند آرمان های جبهه حق در طول تاریخ  پایدار مانده و تداوم پیدا می‌کند و به عنوان اهداف بزرگ جامعه نخبگانی خود در دانشگاه ها این را هیچ گاه از یاد نمی بریم چون اساتید و نخبگان نمی توانند نسبت به خون بی گناهانی که هر روز توسط دولت تروریستی صهیونیستی به زمین ریخته می‌شود بی تفاوت باشند.
جاجرمی زاده با اشاره به اینکه همه دانشگاهیان ما در استان فارس در صحنه خواهند بود، گفت:  مردم مظلوم فلسطین را یاری خواهند کرد تا ندای واحد امت اسلامی جریان شیطانی و استکبار جهانی را به گونه ای تضعیف کنند تا جایی برای آنان در منطقه باقی نماند.
رئیس بسیج اساتید استان فارس در ادامه این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری، تحلیلی شیرازه مبنی بر اینکه چگونه می‌توان دانشجویان و اساتیدی که از فضاهای بسیج و مذهبی دور هستند را ترغیب کرد به حضور در چنین راهپیمایی و مناسبت‌هایی؟ اظهار کرد: قطعا نباید راهپیمایی ها و مناست ها منحصر شود به افرادی که از قبل انگیزه مذهبی داشته اند، بلکه می بایست به شکل عام در دانشگاه ها مطرح گردد تا همگان حضور یابند و تنها راه کار آن افزایش اقتدار کشور در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی،سیاسی، اقتصادی و..می‌باشد.
وی بر این باور است که اقتدار به شکل عام میتواند انگیزه حضور اکثریت مردم برای دفاع از مواضع جمهوری اسلامی را فراهم کند و ما نیز در همه عرصه ها باید شرایطی را مهیا کنیم تا این اقتدار به چشم بیاید و عدالت خواهی آرمانهای انقلاب اسلامی را به منثه ظهور برسانیم و معیشت مردم را به جایی برسانیم که کارآمدی جمهوری اسلامی روشن گردد.
رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس کاهش فاصله طبقاتی و دفاع از محرومین را یکی دیگر از راه های افزایش اقتدار دانست و افزود: باید بتوانیم اقتدار و به تبع آن رشد وتوان علمی دانشگاهیان را به حداکثر برسانیم و عزت جمهوری را برای مردم حفظ کنیم .
به عقیده جاجرمی زاده،  اگر در آرمان های انقلاب پایداری  کنیم و رو به جلو باشیم قطعا بسیاری از جوان های ما به غیر از این نظام به هیچ حکومت دیگری تمایل پیدا نمی کنند و مطمئن باشید در راهپیمایی ها با جان و دل شرکت خواهند کرد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر