اطلاع رسانی
1401/8/30 دوشنبه
از سوی بسيج دانشگاه پيام نور (اساتيد، كاركنان و دانشجويي)
بيانيه دانشگاه پيام نور استان فارس به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج

.

اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گرديد. امام خميني(ره)

بسيج به معني حضور و اعلام آمادگي در همان نقطه اي است كه اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا فداه) و اين انقلاب مقدس به آن نيازمند است.
بسيج مفهومي والا از شرف، انسانيت، اخلاق، ايثار، همكاري، خردورزي و شناخت فرصت ها و ظرفيت هاست.
بنا به فرموده مقام معظم رهبري: ''بسيجي بودن به ميدان آوردن همه توانايي ها در راه آرمان هاي نظام اسلامي است'' لذا بسيجي محدود به يك قشر، يك طبقه و يك طرز فكر خاص نبوده و نيست.
بسيجي انسان از خودگذشته اي است كه با نگاه بصير و عميق و با شناخت نقاط ضعف و كاستيها سعي در حل مساله و كمك به رفع آن ها بدون چشم داشت در راستاي اهداف اسلام و انقلاب دارد.
جاودانه باد نام عزيزاني كه در مسير رشد و شكوفايي ايران اسلامي از جان و مال و آبروي خود گذشتند تا روز به روز نهال شكوهمند انقلاب اسلامي ستبر شود و شاخه هاي بابركت آن همچون شجره طيبه بر ديده هاي گداخته از ظلم و ستم ستمديدگان و مستضعفين عالم، سايه رحمت و مهرباني بيفكند.
بدين وسيله ضمن گراميداشت و تبريك هفته ي بسيج به تمامي بسيجيان آزاده و عاشورا مسلك ايران اسلامي به ويژه استادان، كاركنان و دانشجويان بسيجي دانشگاه پيام نور، اعلام مي داريم كه نهاد بسيج دانشگاه پيام نور (اساتيد، كاركنان و دانشجويي) آماده بهره مندي از نقطه نظرات و طرح هاي سازنده و كارشناسي شما در حل مسائل و مشكلات حوزه هاي مختلف و در راه اعتلاي نظام جمهوري اسلامي ايران مي باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر