اطلاع رسانی
1402/3/13 شنبه
پذیرش رشته های جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان فارس از اضافه شدن ۷ رشته محل جدید مقطع کارشناسی ارشد مراکز و واحدهای این دانشگاه به دفترچه امسال خبر داد.

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس دکتر سعید زحمتکش با اشاره به اینکه توسعه رشته های تحصیلی بر اساس رشته های کاربردی و اشتغال محور در دستور کار دانشگاه پیام نور استان فارس قرار گرفته است گفت:با موافقت دفتر گسترش وزارت علوم،تحقیقات و فناوری علاوه بر رشته هایی که در دفترچه ۱۴۰۲ افزوده شده است، سال آینده نیز چند رشته محل مورد تقاضا و اشتغال محور مقطع کارشناسی ارشد در دفترچه پذیرش لحاظ خواهد شد.
وی افزود: ‌رشته حقوق خصوصی و زبان و ادبیات فارسی در مرکز نورآبادممسنی، جغرافیا و برنامه ریزی در مرکز لامرد،فقه سیاسی و حسابداری در مرکز فسا و زبان عربی و همچنین زبان و ادبیات فارسی با گرایش ادبیات معاصر در مرکز شیراز از رشته های جدید مقطع کارشناسی ارشد در دفترچه منتشر شده انتخاب رشته امسال است.
گفتنی است داوطلبان پذیرفته شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می توانند از تاریخ 11 لغایت 16 خرداد ماه نسبت به انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://sanjesh.org اقدام نمایند

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر