اطلاع رسانی
1402/3/17 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس :دانشگاه پیام نور، جهاد سازندگی آموزش عالی و الگوی سوم توسعه آموزش در کشور است
دانشگاه پیام نور، جهاد سازندگی آموزش عالی و الگوی سوم توسعه آموزش در کشور است

.



رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور جهرم از دانشگاه پیام نور به عنوان جهاد سازندگی آموزش عالی و الگوی سوم توسعه آموزش در کشور یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور جهرم در این مراسم که با حضور معاون اجرایی دانشگاه، نماینده مردم جهرم وخفر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه جهرم، معاون فرماندار شهرستان و جمعی از اساتید و کارکنان مرکز جهرم برگزار شد، دكتر جاجرمي زاده دانشگاه پیام نور را ثمره انقلاب اسلامی و به عنوان جهاد سازندگی آموزش عالی دانست که الگوی سوم توسعه آموزش را در کشور رقم زده است .
وی گفت:ما معتقدیم این الگوی سوم و جدیدی که دانشگاه پیام نور در آموزش عالی رقم زده است می تواند بر طرف کننده موانع و مسایل پیش روی آموزش عالی در بسیاری از زمینه ها باشد.
دکتر جاجرمی زاده یادآور شد: دانشگاه پیام نور صرفا الکترونیکی و مجازی نیست بلکه ترکیبی از شیوه آموزشی حضوری و غیر حضوری است که تکنولوژی را برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان در اقصی نقاط کشور، در نزدیکترین محل به خانواده و با کمترین انتظار و بالاترین استاندارد به خدمت گرفته است. 
رئیس دانشگاه پیام نور فارس افزود: اگر نقش دانشگاه پیام نور از صحنه آموزش عالی کشور نادیده گرفته شود هیچ دانشگاه دیگری نمی تواند ماموریت این دانشگاه را انجام دهد چرا که این دانشگاه با توجه به محدودیت هایی که در حوزه توسعه آموزش عالی در کشور داریم می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای آموزشی کشور باشد.
 وی ابراز امیدواری کرد توسعه دانشگاه پیام نور در دستور کار مسولین ارشد کشور و مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و از هویت این دانشگاه و ظرفیت این دانشگاه که متعلق به نظام جمهوری اسلامی است دفاع شود ؛ چرا که با نادیده گرفتن این ظرفیت از  بخش بزرگی از سرمایه  کشور غفلت می شود . 
دکتر محمد ذبیحین پور سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز جهرم نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر محمد قناعتیان ، به بیان برنامه‌های پیش رو پرداخت و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با امکانات و همسویی سرمایه انسانی کاری کنیم که این دانشگاه همچون گذشته  در منطقه جنوب کشور بدرخشد.

وی همسو کردن نیروها و افزایش رشته ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین در آمد زایی را از برنامه های خود در طول دوران مدیریت پیش رو ذکر کرد.

گفتنی است در این مراسم ضمن تکریم از خدمات دکتر محمد قناعتیان در مدت تصدی ریاست دانشگاه پیام نور جهرم، دکتر محمد ذبیحین پور که از سوی دکتر تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور کشور به عنوان سرپرست این مرکز منصوب شده بود معارفه شد؛ همچنین از خدمات آقای محمد حسن رستمی برای پیگیری امور محوله مرکز جهرم تقدیر شد.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر