اطلاع رسانی
1402/9/11 شنبهدر آستانه آغاز امتحانات برگزار شد
جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور فارس به صورت برخط
در آستانه برگزاری آزمونهای پایان نیمسال اول ۱۴۰۳-۱۴۰۲ جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس به صورت برخط برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان فارس در این جلسه که با حضور مدیران ستادی در حوزه مدیریت استان برگزار شد دکتر محسن جاجرمی زاده ضمن محکومیت حملات مجدد رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: همه ما دعا و تلاش می کنیم زمینه ای فراهم شود تا انحصار کسانی که با رویکردی نژادپرستانه به دنیا نگاه می کنند توسط آزادی خواهان شکسته شود.
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین در ابتدای این جلسه با بیان اینکه همه عوامل دانشگاه می بایست برگزاری با کیفیت آزمونها را در اولویت قرار دهند گفت: ان شاء الله با تعامل و هم افزایی امتحانات نیمسال جاری را به بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد.
وی با تاکید براینکه دانشگاه پیام نور به عنوان نهادی است که همواره در خدمت اقشار مختلف مردم در عرصه آموزش عالی نقش آفرینی کرده است افزود: امیدواریم بهتر از گذشته و با کمترین نواقص امتحانات نیمسال جاری را پشت سر بگذاریم.
دکتر جاجرمی زاده با اشاره به میزبانی دانشگاه پیام نور فارس از بیست و هفتمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور یادآور شد: اهتمام در شناسایی استعدادهای قرآنی و همچنین اطلاع رسانی شایسته به دانشجویان برای ثبت نام و شرکت در این جشنواره ضروری می باشد.
ضرورت تعامل مستمر با مسئولین محلی شهرستانها، وضعیت ساماندهی دانشگاه و برخی تغییرات احتمالی آموزشی در نیمسال تابستان از دیگر محورهایی بود که رییس دانشگاه پیام نور فارس به آنها پرداخت.
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در ادامه این جلسه حضوری برخط با مرور گزارش فعالیت و نکته نظرات مدیران بخشهای مختلف به ضرورت آمادگی مراکز و واحدها در برگزاری آزمونهای پایان نیمسال تاکید کرد.
دکتر عبدالحمید خسروی گفت: در شرایطی که بخشی از آزمونهای دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و بدون کاغذ برگزار می شود، روسای مراکز و واحدها و مدیران مربوطه ضمن تعامل مستمر با دستگاههای خدمات رسان به ویژه برق و مخابرات نسبت به پایداری فعالیت سالن های رایانه اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی در فصل سرما افزود: مسئولین می بایست به طور مستقیم بر فعالیت موتورخانه ها و مصرف انرژی نظارت داشته باشند.
دکتر خسروی همچنین پیش بینی کارشناس آمار و اطلاعات برای بروز رسانی و تکمیل بانک اطلاعاتی سازمانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مدیران اداری نیز با تسلط بر آیین نامه و بخشنامه ها پیگیری دقیق درخواست ها و مطالبات اعضای علمی و اداری را بهتر از گذشته در دستور کار قرار دهند.
موضوعات مربوط به تردد اعضای دانشگاه ، تسهیل جابجایی به مراکز دارای نیاز به نیروی انسانی و سایر موضوعات اداری و مالی از دیگر موارد مورد اشاره معاون اجرایی دانشگاه بود.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان فارس نیز با تاکید بر لزوم تلاش برای بهبود روندهای آموزشی دانشگاه گفت: کارشناسان آموزشی دانشگاه می توانند با بررسی کارنامه دانشجویان به ویژه دانشجویان ترم های بالاتر، آنان را در جریان پیشرفت تحصیلی قرار دهند.
دکتر سعید زحمتکش همچنین به موضوعات مربوط به برنامه ریزی نیمسال آینده، لزوم توجه به کلاسهای حضوری در کنار کلاسهای مجازی، تشکیل پرونده دقیق نودانشجویان و جلوگیری از مشکلات ناشی از مغایرت ها و موارد مربوط به مدرسین مدعو اشاره کرد.
در ادامه جلسه روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی از جمله مدیران مالی و امتحانات به ارائه نکته نظرات و تبادل نظر در رابطه با موضوعات مطرح شده پرداختند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر