اطلاع رسانی
1402/11/4 چهارشنبه
آغاز انتخاب رشته های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور فارس
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون مقطع کارشناسی در مراکز و واحدهای این دانشگاه در استان فارس تا هشتم بهمن ماه جاری خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس دکتر محسن جاجرمی زاده با بیان اینکه پذیرش دانشجو برای نیمسال بهمن سال تحصیلی جاری در قالب تکمیل ظرفیت انجام می شود افزود: اعلام قبولی و پذیرش دانشجو توسط سازمان سنجش آموزش کشور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود.
وی گفت: واحدهای مشاوره و ثبت نام در 33 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان فارس مطابق جدول رشته محل های اعلام شده فعال خواهند بود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان همچنین با اشاره به اینکه پذیرش در 385 رشته محل دانشگاههای پیام نور استان فارس انجام خواهد شد افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان مولود انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی آموزش عالی همواره در خدمت اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط کشور برای ادامه تحصیل و افزایش توانمندی‌های علمی و فرهنگی جوانان بوده است.
وی گفت: امکان نقل و انتقال آسان به صورت میهمان،انتخاب شهر محل آزمون، استفاده از کلاسهای الکترونیکی و استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران است


لینک دفترچه رشته های فارس اینجا کلیک نمایید

لینک ثبت نام:
https://www.sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/4936/news/view/14591/11058/Staging

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر