اطلاع رسانی
1402/11/18 چهارشنبه
برگزاری پنجمین همایش ملی زیست در دانشگاه پیام نور فارس 
پنجمین همایش ملی زیست شناسی دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس برگزار شد.

.

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در آیین برگزاری این همایش که به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: آمارها بیانگر این است که پیشرفت های علمی کشور در دهه های پس از انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده است.
دکتر محسن جاجرمی زاده افزود: پیش از انقلاب اسلامی سهم ما در علم جهان کمتر از یک دهم درصد بوده است اما در طول این چهل سال این رقم به بیش از دو درصد رشد داشته است.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم پیشرفت و توسعه کشور در چهل ساله دوم انقلاب رشد صدچندان داشته باشد یادآور شد:امیدواریم ثمره این برنامه های علمی پیشرفت بیش از پیش این مرز و بوم باشد.
دکتر فرشته دادفر،دبیر اجرایی نیز با تشکر از انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی دانشگاه پیام نور شیراز در برگزاری این همایش علمی، ایجاد همگرایی بین گرایشهای مختلف زیست شناسی،تحکیم ارتباط بین علوم زیستی و صنعت،ترویج تحقیقات بنیادی و کاربردی و معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری های نوین در علوم زیستی را از اهداف برگزاری این رویداد علمی دانست.
دکتر کوروش بامداد دبیر علمی همایش نیز گفت: تعداد ۹۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که ۱۹ مقاله در قالب سخنرانی و ۷۱ عنوان نیز به صورت پوستر ارائه می شود.



 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر