اطلاع رسانی
1403/2/30 یکشنبه
جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس در آستانه آزمونهای پایان نیمسال دانشجویان به صورت  برخط برگزار شد
جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس دکتر محسن جاجرمی زاده در ابتدای این جلسه با اشاره به برخی اقدامات و برنامه های آمایش آموزش عالی گفت: دانشگاه پیام‌نور جزو دانشگاههایی است که همزمان با آمایش و ساماندهی خدمت به کشور و مردم را ادامه خواهد داد.
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور افزود: این دانشگاه در تلاش است با کشف استعدادها در این ساختار منعطف ماموریت خود را به درستی انجام دهد.
وی در ادامه این جلسه پس از طرح نظرات و موضوعات پیشنهادی ضمن تاکید بر لزوم ارتباط اعضای هیات علمی با دانشجویان برای امور هدایت و مشاوره تحصیلی، مشارکت موثر اعضای علمی و اداری در برگزاری مطلوب آزمونهای پیش رو را ضروری دانست.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور فارس نیز با تشریح برخی موضوعات مربوط به امتحانات گفت: مراکز و واحدها تلاش کنند تا تمرکز بر برگزاری آزمونها در فصل امتحانات به خدمت بخشهای دانشگاه به ارباب رجوع لطمه نزند.
دکتر سعید زحمتکش همچنین با اشاره به بررسی پرونده های تحصیلی دانشجویان سراسر استان افزود: پرونده های تحصیلی دانشجویان بیش از ۱۰۰ واحد گذرانده در مقطع کارشناسی و دانشجویان بیش از۲۴ واحد گذرانده در مقطع کارشناسی ارشد توسط کارشناسان آموزش در حال بررسی است تا هدایت آموزشی برای جلوگیری از خطاهای آیین نامه ای به نحو مناسبی انجام شود.
وی همچنین از اساتید خواست نمرات میانترم نیمسال جاری را حداکثر تا سوم خرداد ثبت نمایند.
در ادامه حجت الاسلام رنجبر مسئول نظارت و ارزیابی از نظارت مستمر بر روند برگزاری آزمونها در تمام مراکز و واحدها مطابق سالهای گذشته خبر داد و از روسای مراکز و واحدهای دانشگاهی خواست ضمن پیگیری تمهیدات لازم برای   جابجایی مسافر در ایام امتحانات در حوزه های شهرستانی، نمازخانه ها،کتابخانه ها و امکانات لازم برای دانشجویان و خانواده های همراه فراهم شود.
محمد حسین یزدانی مدیر امتحانات دانشگاه پیام نور فارس نیز ضمن پاسخگویی به موارد مطرح شده، به موضوع تجمیع قرنطینه،بروز رسانی رایانه ها،نکات مهم ارسال پاسخنامه ها و موضوعات مربوط به آزمونهای دروس عمومی اشاره کرد و یادآور شد: رزم آزمون دروس عمومی نیز روزهای ۶، ۱۳ و ۲۰ خرداد ماه به صورت مجازی جهت آمادگی دانشجویان و رفع خطاهای احتمالی از طریق سامانه ریلاین استانی برگزار خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر